Regulamin Wydarzenia pn. „Plaża Wawer”

§1 Postanowienia ogólne

  1. Wydarzenie kulturalne pn. „Plaża Wawer” (dalej „Impreza”) organizowane jest na terenie Plaży Romantycznej przy ul. Rychnowskiej 15 w Warszawie, w dniach 24-25.08.2024 r. oraz 31.08-01.09.2024 r.
  2. Organizatorem Imprezy jest Urząd Dzielnicy Wawer (dalej „Organizator”).
  3. Producentem wydarzenia jest SDE Events.
  4. Regulamin dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie Imprezy. Każda z osób zobowiązana jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  5. Udział w Imprezie oznacza akceptację Regulaminu przez uczestnika.
  6. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz porządku podczas Imprezy, w szczególności poprzez określenie zasad zachowania się uczestników i korzystania z udostępnionych urządzeń i terenu.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu wydarzenia bez uprzedniego powiadomienia.
  8. Organizator zastrzega, że Impreza nie jest imprezą masową w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 616).

§2 Zasady uczestnictwa w Imprezie

  1. Impreza ma charakter otwarty, a wstęp na jej teren jest bezpłatny.
  2. Osoby małoletnie mogą uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ich zachowanie.
  3. Uczestnicy Imprezy zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz do stosowania się do zaleceń Organizatora i służb porządkowych.
  4. Zabrania się wnoszenia na teren Imprezy przedmiotów i substancji niebezpiecznych, w tym:
    • broni,
    • materiałów wybuchowych, materiałów pirotechnicznych
    • alkoholu,
    • środków odurzających.
  5. Zabrania się wprowadzania zwierząt bez zgody Organizatora, prowadzenia działalności handlowej bez odpowiedniego zezwolenia oraz zachowań zakłócających porządek publiczny.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na teren Imprezy osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowującym się agresywnie.
  7. Osobom, którym odmówiono wstępu na Imprezę lub przebywania na niej lub osobom usuniętym z terenu Imprezy z powodu nie przestrzegania Regulaminu, nie przysługują żadne roszczenia.

§3 Zasady porządku i bezpieczeństwa

  1. Organizator zapewnia bezpieczeństwo na terenie Imprezy, m.in. poprzez powołanie służb porządkowych oraz zapewnienie odpowiedniego zaplecza medycznego i sanitarnego.
  2. Służby porządkowe mają prawo:
    • legitymować osoby w celu ustalenia ich tożsamości,
    • kontrolować bagaże w celu wykrycia niedozwolonych przedmiotów,
    • wydawać polecenia mające na celu zapewnienie porządku, a w przypadku ich nieprzestrzegania, mogą prosić o opuszczenie terenu Imprezy.
  3. Zabronione jest tarasowanie dróg ewakuacyjnych oraz miejsc niezbędnych do akcji ratunkowej.
  4. Uczestnicy zobowiązani są do natychmiastowego informowania służb porządkowych o wszelkich zdarzeniach zagrażających zdrowiu, życiu lub bezpieczeństwu.

§4 Wykorzystanie wizerunku

  1. Uczestnicy Imprezy wyrażają zgodę na rejestrację swojego wizerunku podczas Imprezy przez Organizatora lub osoby przez niego upoważnione w celach dokumentacyjnych, promocyjnych lub reklamowych.
  2. Uczestnicy wydarzenia przyjmują do wiadomości, że wstęp/udział w wydarzeniu jest jednoznaczny z udzieleniem ich nieodpłatnej zgody na nagrywanie, fotografowanie, filmowanie lub dokonywanie innego rodzaju zapisu ich wizerunku w związku z wydarzeniem oraz na transmitowanie, rozpowszechnianie lub pokazywanie wizerunku i głosu utrwalonego w trakcie wydarzenia w związku z jakimkolwiek programem przedstawiającym wydarzenie. Podstawą prawną przetwarzania wizerunku jest zezwolenie na rozpowszechnienie wizerunku, o którym mowa w art. 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  3. Administratorem danych osobowych uczestników Imprezy jest SDE Events. Dane te będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa w celach promocyjnych i organizacyjnych.

§5 Odpowiedzialność

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek działania siły wyższej, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii technicznych lub zdarzeń losowych.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Imprezy.
  3. Uczestnicy są zobowiązani do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych na terenie Imprezy.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z terenu Imprezy osób nieprzestrzegających Regulaminu lub zasad porządku i bezpieczeństwa.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu Imprezy bez uprzedzenia.
  2. Organizator ma prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu, które będą publikowane na stronach internetowych Organizatora oraz wywieszone w miejscu wydarzenia.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia i skutki wynikające z nieznajomości i nieprzestrzegania przez uczestników wydarzenia zasad zawartych w niniejszym Regulaminie.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 sierpnia 2024 roku i obowiązuje do zakończenia Imprezy.
  5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Regulamin korzystania z Dmuchańców podczas wydarzenia „Plaża Wawer”

  1. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z dmuchańców tylko i wyłącznie za zgodą rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
  2. Pełną odpowiedzialność za dzieci korzystające z dmuchańca ponoszą ich rodzice lub opiekunowie.
  3. Na zabawki dmuchane mogą wchodzić dzieci w ubraniach pozbawionych ostrych elementów (zamki błyskawiczne, ćwieki, spinki do włosów itp.). Prosimy o zdjęcie takiej części garderoby.
  4. Dziecko korzystające z zabawek dmuchanych powinno zdjąć okulary, wisiorki i naszyjniki (lub schować je pod bluzkę). Pierścionki, zegarki, telefony komórkowe, odtwarzacze, pieniądze i inne cenne lub ostre przedmioty prosimy pozostawić u rodziców lub opiekunó
  5. Dziecko korzystające z zabawek dmuchanych musi mieć zdjęte buty i musi mieć założone skarpetki – zjeżdżanie w rajstopach spowoduje ich zniszczenie, a zabawa boso grozi otarciami. Należy wyjąć z kieszeni wszystkie rzeczy, które w czasie zabawy mogą wypaść. Sugerujemy dzieciom ubranie się w miękkie dresy.
  6. Na teren dmuchańca wchodzić można tylko od strony frontowej, niedozwolone jest wspinanie się po ścianach bocznych.
  7. Na dmuchańcu zabronione jest spożywanie jedzenia i napojów lub żucie gumy.
  8. Na zabawki dmuchane wstęp mają dzieci w wieku od 3 lat, o wzroście maks. 150 cm. Dziecko poniżej 3 roku życia z atrakcji dmuchanej korzysta na odpowiedzialność osoby dorosłej lub pełnoletniego opiekuna.
  9. W przypadku silnego wiatru lub dużych opadów atmosferycznych prosimy o natychmiastowe zaprzestanie korzystania z dmuchańca. Niezastosowanie się do takiego polecenia może grozić poważnymi obrażeniami, za które odpowiedzialność bierze użytkownik lub opiekun.
  10. Zabronione jest przebywanie w pobliżu urządzeń napędzających dmuchańca – może to grozić porażeniem elektrycznym.
  11. Prosimy nie zostawiać w strefie i obrębie dmuchańca dzieci bez opieki.
  12. Za szkody wyrządzone celowo lub przez nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu odpowiedzialność ponoszą użytkownicy lub – w przypadku niepełnoletnich ich opiekunowie.
  13. Firma SDE Events sp. z o.o nie odpowiada za ewentualne szkody na zdrowiu i urazy fizyczne wyrządzone na dmuchańcu lub w jego obszarze.
  14. Każdy użytkownik dmuchańca powinien cechować się dobrym stanem zdrowia.