Regulamin Wydarzenia pn. „Plaża Wawer”
§1 Postanowienia ogólne
- Wydarzenie kulturalne pn. „Plaża Wawer” (dalej „Impreza”) organizowane jest na terenie Plaży Romantycznej przy ul. Rychnowskiej 15 w Warszawie, w dniach 24-25.08.2024 r. oraz 31.08-01.09.2024 r.
- Organizatorem Imprezy jest Urząd Dzielnicy Wawer (dalej „Organizator”).
- Producentem wydarzenia jest SDE Events.
- Regulamin dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie Imprezy. Każda z osób zobowiązana jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
- Udział w Imprezie oznacza akceptację Regulaminu przez uczestnika.
- Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz porządku podczas Imprezy, w szczególności poprzez określenie zasad zachowania się uczestników i korzystania z udostępnionych urządzeń i terenu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu wydarzenia bez uprzedniego powiadomienia.
- Organizator zastrzega, że Impreza nie jest imprezą masową w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 616).
§2 Zasady uczestnictwa w Imprezie
- Impreza ma charakter otwarty, a wstęp na jej teren jest bezpłatny.
- Osoby małoletnie mogą uczestniczyć w Imprezie wyłącznie pod opieką rodziców lub opiekunów prawnych, którzy ponoszą pełną odpowiedzialność za ich zachowanie.
- Uczestnicy Imprezy zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz do stosowania się do zaleceń Organizatora i służb porządkowych.
- Zabrania się wnoszenia na teren Imprezy przedmiotów i substancji niebezpiecznych, w tym:
- broni,
- materiałów wybuchowych, materiałów pirotechnicznych
- alkoholu,
- środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt bez zgody Organizatora, prowadzenia działalności handlowej bez odpowiedniego zezwolenia oraz zachowań zakłócających porządek publiczny.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na teren Imprezy osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub zachowującym się agresywnie.
- Osobom, którym odmówiono wstępu na Imprezę lub przebywania na niej lub osobom usuniętym z terenu Imprezy z powodu nie przestrzegania Regulaminu, nie przysługują żadne roszczenia.
§3 Zasady porządku i bezpieczeństwa
- Organizator zapewnia bezpieczeństwo na terenie Imprezy, m.in. poprzez powołanie służb porządkowych oraz zapewnienie odpowiedniego zaplecza medycznego i sanitarnego.
- Służby porządkowe mają prawo:
- legitymować osoby w celu ustalenia ich tożsamości,
- kontrolować bagaże w celu wykrycia niedozwolonych przedmiotów,
- wydawać polecenia mające na celu zapewnienie porządku, a w przypadku ich nieprzestrzegania, mogą prosić o opuszczenie terenu Imprezy.
- Zabronione jest tarasowanie dróg ewakuacyjnych oraz miejsc niezbędnych do akcji ratunkowej.
- Uczestnicy zobowiązani są do natychmiastowego informowania służb porządkowych o wszelkich zdarzeniach zagrażających zdrowiu, życiu lub bezpieczeństwu.
§4 Wykorzystanie wizerunku
- Uczestnicy Imprezy wyrażają zgodę na rejestrację swojego wizerunku podczas Imprezy przez Organizatora lub osoby przez niego upoważnione w celach dokumentacyjnych, promocyjnych lub reklamowych.
- Uczestnicy wydarzenia przyjmują do wiadomości, że wstęp/udział w wydarzeniu jest jednoznaczny z udzieleniem ich nieodpłatnej zgody na nagrywanie, fotografowanie, filmowanie lub dokonywanie innego rodzaju zapisu ich wizerunku w związku z wydarzeniem oraz na transmitowanie, rozpowszechnianie lub pokazywanie wizerunku i głosu utrwalonego w trakcie wydarzenia w związku z jakimkolwiek programem przedstawiającym wydarzenie. Podstawą prawną przetwarzania wizerunku jest zezwolenie na rozpowszechnienie wizerunku, o którym mowa w art. 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Administratorem danych osobowych uczestników Imprezy jest SDE Events. Dane te będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa w celach promocyjnych i organizacyjnych.
§5 Odpowiedzialność
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek działania siły wyższej, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii technicznych lub zdarzeń losowych.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie Imprezy.
- Uczestnicy są zobowiązani do naprawienia wszelkich szkód wyrządzonych na terenie Imprezy.
- Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z terenu Imprezy osób nieprzestrzegających Regulaminu lub zasad porządku i bezpieczeństwa.
§6 Postanowienia końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu Imprezy bez uprzedzenia.
- Organizator ma prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu, które będą publikowane na stronach internetowych Organizatora oraz wywieszone w miejscu wydarzenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia i skutki wynikające z nieznajomości i nieprzestrzegania przez uczestników wydarzenia zasad zawartych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 sierpnia 2024 roku i obowiązuje do zakończenia Imprezy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin korzystania z Dmuchańców podczas wydarzenia „Plaża Wawer”
- Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z dmuchańców tylko i wyłącznie za zgodą rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
- Pełną odpowiedzialność za dzieci korzystające z dmuchańca ponoszą ich rodzice lub opiekunowie.
- Na zabawki dmuchane mogą wchodzić dzieci w ubraniach pozbawionych ostrych elementów (zamki błyskawiczne, ćwieki, spinki do włosów itp.). Prosimy o zdjęcie takiej części garderoby.
- Dziecko korzystające z zabawek dmuchanych powinno zdjąć okulary, wisiorki i naszyjniki (lub schować je pod bluzkę). Pierścionki, zegarki, telefony komórkowe, odtwarzacze, pieniądze i inne cenne lub ostre przedmioty prosimy pozostawić u rodziców lub opiekunó
- Dziecko korzystające z zabawek dmuchanych musi mieć zdjęte buty i musi mieć założone skarpetki – zjeżdżanie w rajstopach spowoduje ich zniszczenie, a zabawa boso grozi otarciami. Należy wyjąć z kieszeni wszystkie rzeczy, które w czasie zabawy mogą wypaść. Sugerujemy dzieciom ubranie się w miękkie dresy.
- Na teren dmuchańca wchodzić można tylko od strony frontowej, niedozwolone jest wspinanie się po ścianach bocznych.
- Na dmuchańcu zabronione jest spożywanie jedzenia i napojów lub żucie gumy.
- Na zabawki dmuchane wstęp mają dzieci w wieku od 3 lat, o wzroście maks. 150 cm. Dziecko poniżej 3 roku życia z atrakcji dmuchanej korzysta na odpowiedzialność osoby dorosłej lub pełnoletniego opiekuna.
- W przypadku silnego wiatru lub dużych opadów atmosferycznych prosimy o natychmiastowe zaprzestanie korzystania z dmuchańca. Niezastosowanie się do takiego polecenia może grozić poważnymi obrażeniami, za które odpowiedzialność bierze użytkownik lub opiekun.
- Zabronione jest przebywanie w pobliżu urządzeń napędzających dmuchańca – może to grozić porażeniem elektrycznym.
- Prosimy nie zostawiać w strefie i obrębie dmuchańca dzieci bez opieki.
- Za szkody wyrządzone celowo lub przez nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu odpowiedzialność ponoszą użytkownicy lub – w przypadku niepełnoletnich ich opiekunowie.
- Firma SDE Events sp. z o.o nie odpowiada za ewentualne szkody na zdrowiu i urazy fizyczne wyrządzone na dmuchańcu lub w jego obszarze.
- Każdy użytkownik dmuchańca powinien cechować się dobrym stanem zdrowia.